Aplikacja dla handlowców PSMobile Sale od wersji 2.304 , umożliwia realizowanie ankiet jako zadań w wizytach u klientów. Proces realizacji samej ankiety jest w tym przypadku taki sam, jak proces opisany poniżej.
Moduł ankiet służy do realizowania ankiet (zapisywania odpowiedzi) utworzonych w systemie PSMobile Center. Moduł ankiet prezentuje 3 ekrany:
- Ankiety – Klienci (aktywne ankiety, które należy zrealizować),
- Ankiety – Wewnętrzne (ankiety „wewnętrzne”, realizowane bez obecności Klienta, przypisane wyłącznie do przedstawiciela),
- Ankiety – Archiwum (lista wykonanych/zrealizowanych ankiet przez przedstawiciela).
Na każdym ekranie istnieje możliwość filtrowania wg nazwy kontrahenta lub nazwy ankiety, możliwość sortowania rosnąco lub malejąco wg daty, nazwy klienta, nazwy ankiety. Istnieje także stosowana w pozostałych modułach funkcjonalność „lejka” (dodatkowy poziom filtrowania danych na liście ankiet).
Aby zrealizować ankietę (wybrać odpowiednie odpowiedzi na zadawane w ankiecie pytania) należy wybrać z listy odpowiednią pozycję i kliknąć na niej.
Klikając w przycisk strzałka w dół rozwijamy menu, z którego możemy wybrać jedną z opcji:
- Szczegóły (szczegóły ankiety),
- Klient (szczegółowe dane kontrahenta),
- Odrzuć (odrzucenie całej ankiety).
Aplikacja dla handlowców – ankiety – ekran szczegółów ankiety przedstawia informacje związane z ankietą. Możemy tutaj zobaczyć informacje związane z nazwą i opisem ankiety, statusem oraz typem ankiety, datami utworzenia i rozpoczęcia ankiety, a także terminem obowiązywania ankiety (czyli zakresie dni, w którym możemy daną ankietę zrealizować).
Kliknięcie w przycisk strzałki w dół powoduje wyświetlenie menu, w którym do wyboru mamy następujące opcje:
- Rozpocznij (rozpoczęcie ankiety),
- Odrzuć (odrzucenie całej ankiety),
- Klient (szczegółowe dane kontrahenta).
Odrzucenie ankiety wymaga wybrania powodu odrzucenia ankiety. System wymaga wybrania jednego z dostępnych powodów odrzucenia ankiety:
Realizacja ankiety polega na zaznaczaniu właściwych odpowiedzi podawanych przez klienta. W przypadku ankiet wewnętrznych, użytkownik sam wybiera właściwe odpowiedzi.
Po udzieleniu odpowiedzi na wszystkie pytania użytkownik może zakończyć ankietę.
System prosi o potwierdzenie chęci zakończenia ankiety. Jeżeli chcemy zakończyć ankietę naciskamy przycisk TAK. Jeżeli chcemy kontynuować realizację ankiety, zmienić zaznaczone odpowiedzi klikamy przycisk NIE.
W aplikacji dla handlowców na liście ankiet archiwalnych użytkownik widzi zrealizowane przez niego do tej pory ankiety. Klikając w wybraną ankietę możemy zobaczyć, jakie odpowiedzi zostały zaznaczone w danej ankiecie.
Właścicielem serwisu Allmobile.pl jest firma Polsoft Engineering Sp. z o.o.