ul. Ks. Bpa H. Bednorza 19
40-384 Katowice

Artykuły

Aplikacje mobilne – wykorzystywane technologie

W poniższym artykule opiszemy wykorzystywane przez aplikacje mobilne technologie. Mamy nadzieję, że poniższe zainspiruje czytelnika do wykreowania pomysłu opartego o przedstawiane technologie. allmobile jako producent oprogramowania na platformę Android z wieloletnim doświadczeniem wspomoże w technicznej realizacji pomysłu. W konsekwencji stworzone zostanie rozwiązanie, które poprzez swoją unikalność z jednej strony i zaawansowaną technologię z drugiej, może stać się znaczącym elementem przewagi konkurencyjnej. W poniższym artykule opiszemy wykorzystywane przez aplikacje mobilne technologie. Mamy nadzieję, że poniższe zainspiruje czytelnika do wykreowania pomysłu opartego o przedstawiane technologie. allmobile jako producent oprogramowania na platformę Android z wieloletnim doświadczeniem wspomoże w technicznej realizacji pomysłu. W konsekwencji...

Czytaj dalej

Aplikacje mobilne – obszary zastosowań

Obszarów zastosowań aplikacji mobilnych jest praktycznie nieskończenie wiele. Poniższy artykuł ma na celu prezentację najbardziej typowych. allmobile jako producent oprogramowania z dwudziestoletnim doświadczeniem jest w stanie zaprojektować , stworzyć i wdrożyć u zainteresowanych klientów praktycznie każdy rodzaj poniższego oprogramowania. Granicą jest jedynie kreatywność zamawiającego oraz budżet na ten cel przeznaczony. Aplikacje mobilne Logistyczne – mobilność urządzenia z równoczesnym dostępem do danych zawartych w systemach informatycznych to główny element napędzający rozwój w tym obszarze. Możliwość identyfikacji palet, kontenerów w dowolnym miejscu, na placu składowym, w drodze wszędzie tam gdzie mamy dostęp do internetu.Magazynowe – w tym przypadku za ich dynamiczny rozwój...

Czytaj dalej

Aplikacje mobilne na zamówienie (aplikacje dedykowane)

Aplikacje mobilne na zamówienie nazywane również aplikacjami dedykowanymi są tematem poniższego artykułu. Jako wieloletni producent oprogramowania, w tym aplikacji mobilnych postaramy się Państwu wyjaśnić dlaczego i w jakich sytuacjach przedsiębiorcy wybierają oprogramowanie dedykowane a nie korzystają z aplikacji gotowych (tzw. pudełkowych).Wśród tysięcy aplikacji przeznaczonych dla rynku B2B przedsiębiorca z łatwością powinien odnaleźć oprogramowanie, które będzie dla jego firmy odpowiednie zarówno od strony pokrycia funkcjonalnościami jej potrzeb organizacyjnych jak i poziomu kosztów na jego uruchomienie. Przeprowadzając tego typu analizy należy pamiętać, że na całkowity koszt składa się zarówno zakup licencji lub opłata za utrzymanie, koszty wdrożenia oraz koszty opieki typu helpdesk.Jeżeli...

Czytaj dalej

Mobilne aplikacje sprzedażowe B2B

Okres pandemii spowodował zdecydowane przyśpieszenie w korzystaniu z nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Jest to szczególnie zauważalne w przypadku rozwiązań związanych z komunikacją i wymianą informacji. Rynek mobilnych aplikacji rośnie zwłaszcza w sektorze B2B. Szacuje się, że w okolicach roku 2025 około 70-80% obrotu pomiędzy firmami będzie odbywało się przez internet z czego sporą część stanowić będą aplikacje mobilne.Odbiorcami mobilnych aplikacji sprzedażowych B2B są przede wszystkim:producencihurtownicydystrybutorzyinnych podmioty dostarczające towary dla firm Korzyści płynące z wdrożenia mobilnej aplikacji sprzedażowej B2Bznaczące zmniejszenie kosztów sprzedaży hurtowej (czas, paliwo, liczba etatów) – samoobsługowość procesu zamawiania / sprzedaży,wzrost efektywności sprzedawców. Handlowiec jest w stanie przeglądać zamówienia klienta...

Czytaj dalej

CRM mobilny – efektywnie zarządzaj klientami

Aplikacje mobilne CRM (Customer Relationship Management) są narzędziami, które pozwalają na lepsze zarządzanie relacjami z klientami i zwiększenie efektywności działania firmy. CRM to strategia biznesowa, której celem jest zwiększenie satysfakcji klienta, a tym samym, wzrost sprzedaży i zysków.CRM mobilny składa się z kilku elementów, w tym:Bazy danych - aplikacja przechowuje informacje o klientach, ich preferencjach, historii kontaktów i transakcjach, często bywa hostowana przez dostawcę.Analiz i raportów - aplikacja umożliwia analizowanie danych dotyczących klientów, aby uzyskać cenne informacje na temat ich zachowań i preferencji.Automatyzacja procesów – mobilny CRM pozwala na automatyzację wielu procesów, takich jak zbieranie i przetwarzanie danych, komunikację z...

Czytaj dalej