ul. Ks. Bpa H. Bednorza 19
40-384 Katowice

Okres pandemii spowodował zdecydowane przyśpieszenie w korzystaniu z nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Jest to szczególnie zauważalne w przypadku rozwiązań związanych z komunikacją i wymianą informacji. Rynek mobilnych aplikacji rośnie zwłaszcza w sektorze B2B. Szacuje się, że w okolicach roku 2025 około 70-80% obrotu pomiędzy firmami będzie odbywało się przez internet z czego sporą część stanowić będą aplikacje mobilne.

Odbiorcami mobilnych aplikacji sprzedażowych B2B są przede wszystkim:

  • producenci
  • hurtownicy
  • dystrybutorzy
  • innych podmioty dostarczające towary dla firm

Korzyści płynące z wdrożenia mobilnej aplikacji sprzedażowej B2B

  • znaczące zmniejszenie kosztów sprzedaży hurtowej (czas, paliwo, liczba etatów) – samoobsługowość procesu zamawiania / sprzedaży,
  • wzrost efektywności sprzedawców. Handlowiec jest w stanie przeglądać zamówienia klienta złożone w dowolnym miejscu również wtedy kiedy jest poza siedzibą firmy np. w drodze do innego klienta,
  • wzrost sprzedaży,
  • większa kontrola nad pracownikami,
  • lepsze możliwości wymiany informacji pomiędzy handlowcami pracującymi w terenie a centralą firmy,
  • znacząco szybszy proces wysyłki produktów do klienta. Zamówienia złożone przez zweryfikowanych wcześniej klientów biznesowych mogą trafiać bezpośrednia do przygotowania do magazynu. Absorbowanie służb sprzedażowych nie jest już konieczne.
  • możliwość pozyskania informacji o produkcie (ceny, parametry techniczne i funkcjonalne), stanach magazynowych czy też aktualnym stanie rozliczeń z dostawcą o każdej porze – przez 24 godziny na dobę. Tym samym znika konieczność zapewnienia 24 godzinnego biura obsługi klienta (BOK), postrzeganie firmy jako dostawcy oferującego swoje produkty w każdym z dostępnych kanałów sprzedaży
  • uwolnienie handlowców od ręcznego zbierania i procedowania zamówień,
  • bezpośrednie sprzęgniecie z systemem ERP i praca na wspólnej bazie danych zapobiega błędom wynikającym z rozmowy telefonicznej i ewentualnym przekazywaniem zamówień zebranych papierowo przez handlowców w terenie,
  • możliwość i pewność w zagwarantowaniu niezmiennych i zgodnych z umowami cen w określonym okresie.
  • znaczące ułatwienie raportowania zarówno dla hurtownika jak i dla klienta (firmy) np. automatyczne wysyłanie informacji o zalegających płatnościach,
  • zautomatyzowanie procesów sprzedażowo-zakupowych zarówno po stronie dystrybutora, hurtownika i po stronie firmy – klienta,

Kto może używać mobilnej aplikacji sprzedażowej:

  • Małe firmy, które mogą używać tej aplikacji jako substytutu systemu ERP.
    Na ogół zawarte w aplikacji funkcjonalności są wystarczające by obsłużyć procesy biznesowe występujące w kilkuosobowej firmie.
  • Firmy większe korzystające już z systemów ERP, czy też posiadające swoje internetowe platformy handlowe. W tej sytuacji aplikacja mobilna Android jest świetnym uzupełnieniem istniejących rozwiązań. Na ogół dzięki API możliwa jest pełna integracja z istniejącą infrastrukturą informatyczną. allmobile w ramach aplikacji Mobilna Sprzedaż B2B oferuje integracje z systemami:


    • Subiekt
    • Enova
    • Vendo
    • Comarch
    • SAP Business One
    • PS2000 
    • Impuls 
    • Softlab

Dzięki integracji użytkownik ma dostęp w aplikacji mobilnej do swoich danych zgromadzonych do tej pory w systemie ERP, czy też platformie internetowej. Zarówno pełne dane dotyczące kontrahentów, towarów, czy też stanów magazynowych z rozróżnieniem lokalizacji mogą znaleźć się w zasięgu „guzika” w aplikacji na telefonie naszego klienta. Integracja z zewnętrznym systemem umożliwia również pełny dostęp do historycznych dokumentów sprzedażowych czy też dokumentów zamówień,  a także do aktualnych rozliczeń finansowych.

Odpowiednio wykonana integracja aplikacji mobilnej z systemem ERP to również możliwość przesyłania klientom hurtowym wspólnych i spójnych z platformą internetową komunikatów handlowych o aktualnych czy też planowanych promocjach i akcjach sprzedażowych.

allmobile poleca zestaw aplikacji mobilnych: dla handlowca Sprzedaż, dla handlowca CRMdla menagera, dla klienta B2B.
Dla klientów nie posiadających oprogramowania obsługującego całą organizację polecamy zintegrowany system zarządzania firmą PS2000.

Koszyk0
Brak produktów w koszyku!
Kontynuuj zakupy
0
 
Enquiry Cart
Enquiry Cart ×
Loading....